[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..

نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آموزش و پرورش مؤلفه های توانمندسازی مدیران میانی آموزش و پرورش در ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 3]
:: آموزش و پرورش تدوین استراتژیهای تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 1]
:: آموزش و پرورش نیازسنجی از نیازهای فراغتی دانش آموزان دختر و پسر عضو سازمان دانش آموزی شهر تهران [دوره 16، شماره 3]
:: آنتروپی شانون تحلیل محتوای کتب درسی پایه­ های برگزیده از جنبه بازتاب کاستیهای الگوهای تولید و مصرف خانواده [دوره 11، شماره 1]
:: ابعاد ابراز خشم نقش واسطه ای تعارض والدین – نوجوان در رابطه سبکهای فرزندپروری ادراک شده و ابعاد ابراز خشم [دوره 11، شماره 4]
:: اثربخشی تبیین رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان مدارس کشور [دوره 11، شماره 2]
:: اجتماعی و تربیتی نیازسنجی اولیای دانش ­آموزان دختردورۀ اول متوسطه [دوره 13، شماره 2]
:: اجتماعی‌سازی هیجانات کارکردهای اجرایی و مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان با و بدون اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی: نقش تعدیل‌کنندگی اجتماعی سازی هیجانات از سوی والدین [دوره 19، شماره 1]
:: احساس تعلق به مدرسه مدل یابی تاثیر سبکهای هویت بر احساس تعلق به مدرسه با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 14، شماره 4]
:: اختلال بیش فعالی طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه مدیریت رفتاری خانواده- محور بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودکان دبستانی با نشانگان بیش فعالی [دوره 18، شماره 3]
:: اختلال رفتاری بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با پیشرفت تحصیلی و اختلال رفتاری دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1]
:: اختلال وسواسی- جبری اثربخشی خانواده- درمانی به شیوۀ شناختی- رفتاری بر بهبود ارتباطات میان والدین و نوجوانان مبتلا به اختلال وسواسی- جبری [دوره 18، شماره 2]
:: ادراک جستاری بر تجارب زیسته دانش آموزان از حدود حجاب اسلامی [دوره 18، شماره 1]
:: ارزش بررسی رابطه تعلق خانوادگی، هویت ملی و پایبندی به ارزشها با میزان مهاجرت دانش آموزان المپیادی به خارج از کشور [دوره 12، شماره 4]
:: ازدواج غیرفامیلی بررسی رابطه رضایت جنسی و سازگاری زناشویی در دبیران متأهل با ازدواج فامیلی و غیر فامیلی [دوره 12، شماره 2]
:: استدلال کلامی اثربخشی آموزش گروهی تحلیل تبادلی بر میزان تعارضهای والد - فرزند دانش‌آموزان پایۀ اول دبیرستان [دوره 16، شماره 4]
:: اسناد تحول بنیادین نقش خانواده در برنامه درسی شایستگی- محور دوره ابتدایی از منظر اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 1]
:: اسناد تحولی آموزش و پرورش تبیین مؤلفه های نظام تربیت معلم با توجه به اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی [دوره 15، شماره 3]
:: اشتیاق تحصیلی بررسی رابطه میان جو عاطفی خانواده و ادراک از محیط مدرسه با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر اهواز [دوره 16، شماره 4]
:: اضطراب تأثیر آموزش مادران بر رابطۀ والد-کودک در دانش آموزان دارای اضطراب [دوره 17، شماره 3]
:: اضطراب امتحان تأثیرآموزش مهارتهای فراشناختی بر کاهش اهمال­کاری تحصیلی و اضطراب امتحان [دوره 14، شماره 1]
:: اضطراب جدایی بررسی رابطه هوش هیجانی، تاب آوری و مثبت اندیشی مادران با اضطراب جدایی کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 2]
:: اضطراب عمومی مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر بخشش و امید بر اضطراب عمومی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 3]
:: افسردگی اثربخشی مداخله مبتنی بر مدل خودمراقبتی اطلاعاتی- انگیزشی- مهارتهای رفتاری بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان مبتلا به دیابت [دوره 21، شماره 2]
:: الگوی سیپ ارزیابی نحوه اجرای طرح مدارس هوشمند در استان یزد بر اساس الگوی سیپ [دوره 11، شماره 4]
:: الگوی لندرث آموزش بازی درمانی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک (مطابق الگوی لندرث) به مادران و اثربخشی آن در حل مشکلات رفتاری فرزندان دانش آموز آنان [دوره 17، شماره 1]
:: انتظارات کنترل روابط ساختاری تحصیلات و جهت‌گیری هدف والدین با انگیزش، خودپنداره وخودکارآمدی تحصیلی دختران نوجوان [دوره 18، شماره 1]
:: انجمن اولیا و مربیان بررسی نیازهای آموزشی والدین دانش آموزان دوره دوم متوسطه در کلاسهای آموزش خانواده [دوره 11، شماره 3]
:: انسجام اجتماعی عوامل اجتماعی و فرهنگی مؤثر بر کیفیت زندگی دانش آموزان [دوره 12، شماره 3]
:: انگیزش تحصیلی رابطۀ ویژگیهای شخصیتی و درگیری والدین در امور تحصیلی فرزندان با انگیزش تحصیلی [دوره 16، شماره 1]
:: اوتیسم اثربخشی برنامۀ حل مسئله خانواده- محور بر تنظیم هیجان مادرانِ دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 19، شماره 4]
:: اوتیسم اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده و سازگاری اجتماعی مادران کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 20، شماره 1]
:: ایثارگران تحلیل روابط میان هیجان تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با میانجیگری خودپنداره در فرزندان ایثارگران آذربایجان شرقی [دوره 20، شماره 2]
:: ایران تبیین و اندازه‌گیری شاخص فرصت انسانی در آموزش ایران [دوره 14، شماره 3]
:: ایران بررسی تغییرات ساختاری خانواده و تأثیر آن بر جامعه ­پذیری دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4]
:: بانوان اثربخشی مهارتهای مبتنی بر پذیرش و تعهد بر میزان پذیرش اجتماعی و احساس تنهایی در بانوان [دوره 18، شماره 2]
:: برنامه درسی تبیین عناصر برنامه آموزش حرفه ای مشارکت والدین به معلمان در دوره‌های ضمن خدمت [دوره 21، شماره 3]
:: برنامه درسی کسب شده بررسی همخوانی برنامه درسی قصد شدۀ درس تفکر و سبک زندگی پایه هشتم دوره اول متوسطه با برنامه درسی اجرا شده و کسب شده [دوره 13، شماره 4]
:: برنامه درسی ملی ارزیابی برنامه­ های درسی ضمن خدمت معلمان دوره ابتدایی در ایجاد صلاحیتهای لازم در معلمان به منظور تحقق بخشیدن به هدف کلی برنامه­ های درسی و تربیتی دوره [دوره 14، شماره 2]
:: بزهکاری بررسی شیوه های فرزندپروری، سبکهای دلبستگی و ساختار تعاملات خانواده به عنوان پیش بین­های بزهکاری در نوجوانان پسر شهرستان ساری [دوره 10، شماره 1]
:: به کار بستن و استدلال تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 15، شماره 1]
:: بهداشت روانی بررسی رابطه شیوه‌های فرزند پروری مادران با بهداشت روانی دختران [دوره 11، شماره 2]
:: بهزیستی روانشناختی رابطه شیوه ­های فرزند پروری والدین با سخت رویی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان [دوره 13، شماره 3]
:: بهزیستی روانشناختی نقش خودکارآمدی و مهارتهای زندگی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان هرمزگان [دوره 10، شماره 4]
:: بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر مؤلفه­ های بهزیستی روان­شناختی مادران [دوره 11، شماره 1]
:: بی سرپرست و بدسرپرست رابطه پذیرش خود و سبکهای تصمیم‌گیری با امید به زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 18، شماره 4]
:: پایگاه اقتصادی- اجتماعی بررسی رابطه میان شیوه‌های فرزندپروری والدین و میزان اضطراب دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 1]
:: پایه ششم بررسی رابطۀ کیفیت مشارکت والدین در انجام دادن تکالیف درسی با عملکرد تحصیلی در حوزه خواندن دانش‌آموزان پایه ششم [دوره 16، شماره 4]
:: پذیرش والدینی اثربخشی رابطه درمانی والد-کودک بر استرس والدگری مادران و پذیرش والدینی کودکان دبستانی [دوره 15، شماره 4]
:: پرخاشگری اثربخشی موسیقی درمانی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان دختر پرخاشگر مقطع ابتدایی [دوره 21، شماره 1]
:: پرخاشگری بررسی تاثیر معنادرمانی گروهی (با رویکرد دینی) بر پرخاشگری و ناامیدی دانش آموزان  [دوره 15، شماره 2]
:: پرسشنامه شخصیت سیاتل تحلیل عاملی تاییدی پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل در جامعه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 3]
:: پرلز ۲۰۱۱ رابطه علّی عوامل خانوادگی و سواد خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی کشور با میانجیگری ارزش‌گذاری به خواندن و عادات مطالعه دانش‌آموزان (براساس داده های پرلز 2011)  [دوره 15، شماره 3]
:: پژوهش کیفی بازنمایی ادراک و تجربه زیسته معلمان از منزلت اجتماعی‌شان: مطالعه‌ای به روش پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1]
:: پیشرفت تحصیلی تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و تعامل والد- فرزندی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر تهران [دوره 16، شماره 2]
:: پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه خود- انضباطی و سبکهای فرزندپروری با پیشرفت تحصیلی دانش ­آموزان دبیرستانی شهر کرمانشاه در سال 92-91 [دوره 11، شماره 2]
:: پیوند با والدین رابطه پیوند با والدین و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای جهت‌گیری عمومی علیت [دوره 16، شماره 4]
:: تاب آوری مدل‌یابی خودتنظیمی هیجانی دانش آموزان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و سازگاری آموزشگاهی با نقش واسطه ای تاب آوری [دوره 20، شماره 3]
:: تحقیق کیفی ملاکهای انتخاب همسر در معلمان دختر در آستانه ازدواج (پژوهش کیفی) [دوره 17، شماره 3]
:: تحلیل محتوای تماتیک واکاوی مفهوم خانواده مطلوب از دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 1]
:: تحلیل موقعیت کلارک کاربرد روش نظریه برخاسته از داده‌ها در تحلیل موقعیت شکل نگرفتن رفتارهای اخلاق-‌محورانه متناسب با الگوی اسلامی-‌ایرانی در دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1]
:: تربیت اجتماعی نیازهای آموزشی والدین دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی در حوزه تربیت اجتماعی [دوره 14، شماره 4]
:: تربیت بدنی تحلیل رابطه اعتماد نهادی با اشتیاق شغلی و عملکرد معلمان تربیت بدنی شهرستانهای استان تهران [دوره 17، شماره 4]
:: تربیت دینی بررسی میزان تأثیرآموزه‌های دینی کتاب دین و زندگی2(سال دوم دبیرستان) از نظر دانش‌آموزان(دختر و پسر) شهرستان سبزوار [دوره 13، شماره 2]
:: تصویرسازی هدایت شده بررسی اثربخشی تصویرسازی هدایت شده بر کاهش تعارضات والد-فرزند در دوره نوجوانی [دوره 10، شماره 1]
:: تعارض با والدین اثربخشی آموزش مفاهیم تحلیل روابط متقابل بر خودتنظیمی هیجانی دختران دارای تعارض با والدین [دوره 19، شماره 2]
:: تعارض نوجوان با والدین. رابطه بین اعتیاد به اینترنت با تعارض نوجوان با والدین، حمایت اجتماعی ادراک‌شده چند‌بعدی وشادکامی [دوره 10، شماره 3]
:: تعلل ورزی تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد(ACT) و تنظیم هیجان(مدل گراس) بر تعلل‌ورزی تحصیلی، تاب آوری و افسردگی دانش آموزان پسر دورۀ متوسطه مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی(ADHD) [دوره 19، شماره 4]
:: تعهد سازمانی رابطه میان ویژگیهای شغلی و عدالت سازمانی ادراک‌شده با تعهد سازمانی کارکنان آموزش ‌و پرورش [دوره 17، شماره 2]
:: تفکر حل مسئله شناسایی نشانگان کارآفرینی معلمان و ارزیابی وضع موجود آن [دوره 14، شماره 4]
:: تفکر خلاق مقایسه تأثیر بازیهای رایانه ­ای استراتژیک و بازیهای رایانه ­ای تفننی بر تفکر خلاق دانش ­آموزان [دوره 12، شماره 3]
:: تقسیم کار تبیین نظری رابطه انواع تقسیم کار با مدیریت احساس زنان شاغل در خانواده [دوره 15، شماره 2]
:: تک آزمودنی طراحی مداخلۀ روان‌شناختی والد– نوجوان مبتنی بر مؤلفه‌های احساس تنهایی و نظریه تکاملی [دوره 21، شماره 1]
:: تنبیه بدنی رابطه میان سبکهای فرزندپروری و قربانی قلدری شدن نوجوانان با نقش میانجیگری پرخاشگری روانی والدین و تنبیه بدنی [دوره 16، شماره 2]
:: توانمندسازی تأثیر توانمندسازی بر اساس مشاوره شناختی – اجتماعی حرفه ای در افزایش خودکارآمدی شغلی و جهت‌گیری آینده زنان سرپرست خانوار [دوره 16، شماره 4]
:: توانمندی طراحی الگوی ویژگیهای مدارس کارآفرین در ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 20، شماره 1]
:: جنسیت پیش بینی نشانه های نقص توجه- بیش فعالی کودکان بر اساس صفات شخصیتی منش و تحریک پذیری مادران با توجه به نقش جنسیت [دوره 21، شماره 1]
:: جنسیت نقش محیط خانواده در تبیین نشانگان درونی سازی و برونی­ سازی نوجوانان [دوره 10، شماره 1]
:: جو عاطفی خانواده پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو عاطفی خانواده و حمایت تحصیلی در دانش‌آموزان: نقش میانجی هیجانهای تحصیلی [دوره 18، شماره 4]
:: جهان شمولی و انگیزش) تأثیر قصه ­های قرآنی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان [دوره 13، شماره 3]
:: چالشها ارزیابی تجارب والدین دانش آموزان نسبت به آموزش مجازی در دورۀ همه گیری کرونا: چالشها در برابر فرصتها [دوره 21، شماره 1]
:: حرفه­گرایی تحلیل نسبت آموزش فنی و حرفه ای با تعلیم و تربیت نظری [دوره 13، شماره 4]
:: حل مسأله پیش بینی اضطراب امتحان دانش آموزان بر اساس عملکرد خانواده و عزت نفس [دوره 12، شماره 4]
:: حل مسأله آونگ مقایسه دانش فراشناختی دانش آموزان قوی و ضعیف در حل مسأله [دوره 17، شماره 4]
:: خانواده اثربخشی برنامۀآموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های تاب‌آوری بر تنظیم شناختی هیجان مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 19، شماره 2]
:: خانواده پایدار و مستحکم پایداری و استحکام خانواده و عوامل مؤثر بر آن: تحلیل ثانویه داده های پیمایش ملی خانواده [دوره 21، شماره 4]
:: خانواده عادی مقایسه اختلالات رفتاری دانش آموزان پسرتک والد -مادر وتک والد –پدر و خانواده عادی دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3]
:: خاورمیانه جایگاه نظام خانواده در بحرانهای منطقه خاورمیانه و نقش آموزش و پرورش تطبیقی [دوره 13، شماره 4]
:: خدمات مشاوره ای طراحی بسته آموزشی مبتنی بر نیازهای مشاوره ای والدین دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 1]
:: خشونت تلویزیون. نقش برنامه ­های تلویزیون و خشونت والدین بر رفتار خشونت ­آمیز دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2]
:: خشونت کلامی نقش خشونت خانواده علیه دانش‎آموزان در بزهکاری آنان [دوره 11، شماره 4]
:: خلاقیت اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مهارتهای ارتباطی و خلاقیت دانش آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 4]
:: خلاقیت تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودراهبری در یادگیری، گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان کوهدشت [دوره 18، شماره 3]
:: خودافشایی رابطه فرزندپروری ذهن آگاهانه با مشکلات درونی سازی و برونی سازی نوجوانان: نقش میانجیگری سازگاری و خودافشایی [دوره 21، شماره 3]
:: خودشیفتگی رابطۀ استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با ادراک تعاملات اجتماعی، شخصیت خودشیفته و احساس مثبت نسبت به همسر در زوجین استفاده کننده از شبکه‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 1]
:: خودکارآمدی مقایسه خودکارآمدی دانش آموزان با توجه به الگوهای ارتباطی خانواده [دوره 9، شماره 3]
:: خودکارآمدی اجتماعی بررسی اثربخشی برنامه همکاری خانه و مدرسه بر خودکارآمدی تربیتی، عمومی و اجتماعی والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر تبریز [دوره 17، شماره 3]
:: خودکارآمدی تحصیلی مقایسۀ پیشرفت، انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی دختران دو گروه از مادران با همکاری بالا و پایین در امور تحصیلی  [دوره 15، شماره 2]
:: خودکارآمدی والدگری بررسی اثربخشی برنامۀ آموزش فرزندپروری مبتنی بر میانجیگری شناختی - هیجانی بر بهبود تعامل مادر – کودک و افزایش خودکارآمدی مادران [دوره 19، شماره 1]
:: خودماندگی بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر تمایز یافتگی بوئن بر کارکرد تحولی خانواده و هم آمیختگی مادران دارای فرزند با اختلال خودماندگی [دوره 21، شماره 4]
:: داده­ های تابلویی(پنل) مطالعۀ پیامدهای افزایش قیمت کالاها وخدمات آموزشی برتقاضای خانواده‌ها برای آموزش عمومی [دوره 12، شماره 2]
:: داده­های تابلویی(پنل) مطالعه اثر افزایش قیمت آموزش عمومی بر رفاه خانواده ­های شهری به تفکیک گروه های درآمدی [دوره 12، شماره 1]
:: دانش آموز بررسی نقش میانجی حمایتهای محیطی در رابطه میان مشارکت فعال در مدرسه و دلزدگی تحصیلی در یادگیری دانش آموزان [دوره 21، شماره 2]
:: دانش آموز تبیین رابطه والد-فرزند بر اساس اضطراب کرونا با نقش واسطه ای ایمنی هیجانی [دوره 20، شماره 1]
:: دانش آموز رابطۀ سبکهای فرزندپروری و سرسختی روانشناختی با تاب‌آوری در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 4]
:: دانش آموز اثربخشی آموزش مهارتهای مقابله با زورگویی از طریق قصه گویی بر کاهش قربانی شدن در دانش آموزان پسر 7 تا 9 ساله  [دوره 16، شماره 1]
:: دانش آموزان مقایسۀ نیمرخ روانی میان دانش آموزان دختر خانواده‌های طلاق و عادی دبیرستانهای شهرستان گرگان [دوره 14، شماره 3]
:: دانش آموزان مدل یابی بهزیستی ذهنی بر اساس جو آموزشی، اجتماعی، عاطفی ، فیزیکی و امنیتی مدرسه با میانجیگری خودتنظیمی هیجانی [دوره 16، شماره 3]
:: دانش آموزان نقش میانجیگری خودکارآمدی در رابطه‌ میان ادراک رفتار والدین و تاب‌آوری در دانش آموزان پایه های چهارم تا ششم دبستان شهر اصفهان [دوره 16، شماره 3]
:: دانش آموزان اثرات شیوه های فرزندپروری بر نشانگان اختلال سلوک دانش آموزان دوره متوسطه منطقه پاکدشت [دوره 16، شماره 4]
:: دانش آموزان تأثیر واقعیت درمانی گروهی بر رشد خودمختاری هیجانی و عواطف دانش آموزان [دوره 19، شماره 3]
:: دانش آموزان نقش واسطه ای خودشناسی انسجامی در رابطه میان جو عاطفی خانواده و خودکنترلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان نقده [دوره 17، شماره 4]
:: دانش آموزان ارتباط ویژگیهای شخصیتی و عزت نفس با شدت استفاده از فیس بوک در دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 12، شماره 3]
:: دانش آموزان بررسی رابطه هوش فرهنگی و هویت ایرانی – اسلامی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1]
:: دانش آموزان تأثیر روش درمانجو-مداری راجرز بر نگرش دانش‌آموزان نسـبت بـه مصـرف مواد مخدر [دوره 11، شماره 4]
:: دانش آموزان نقش واسطه ای اضطراب اجتماعی در‌ رابطه میان کارکردهای خانواده و احساس ‌تنهایی دانش آموزان [دوره 21، شماره 3]
:: دانش آموزان بررسی رابطه حمایت خودمختاری ادراک شده با انگیزش ورزشی و میزان پرداختن به فعالیتهای ورزشی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول شهر تهران با نقش میانجی انگیزش خودمختاری و ترس از شکست [دوره 20، شماره 4]
:: دانش آموزان اثربخشی مداخله اسلامی مبتنی بر کیفیت ‌زندگی بر افسردگی و اضطراب در دانش آموزان دبیرستانی (پسر) شهر بروجن [دوره 20، شماره 2]
:: دانش آموزان بدون والدین معتاد مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و خود- تنظیمی عاطفی در دانش آموزان 16-12 سال پسر با و بدون والدین معتاد شهرستان مسجد سلیمان [دوره 15، شماره 3]
:: دانش آموزان پایه نهم بررسی تاثیر آموزش ریاضی به کمک رایانه بر نگرش ریاضی دانش­ آموزان دختر پایه نهم [دوره 14، شماره 2]
:: دانش آموزان دختر ابتدایی مقایسه اثربخشی مداخله چندبعدی انگیزشی- شناختی و هوشیاری در لحظه ها بر خودکارآمدی تحصیلی و جهت گیری هدف تبحری دانش آموزان دختر دورۀ ابتدایی [دوره 20، شماره 4]
:: دانش آموزان دختر و پسر مقایسۀ هوش هیجانی، میزان سازگاری و انگیزۀ پیشرفت دانش آموزان دبیرستانهای شهر کرج [دوره 14، شماره 3]
:: دانش آموزان دوره ابتدایی تأثیر روش تدریس اکتشافی هدایت شده بر هیجانات پیشرفت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 4]
:: دانش ­آموز نقش اعتیاد به بازی­های رایانه ­ای در انزواطلبی و پرخاشگری دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2]
:: دانش ­آموزان بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای فرهنگ کتابخوانی در میان دانش ­آموزان پسر مقطع متوسطه منطقه 5 شهر تهران [دوره 12، شماره 1]
:: دانش ­آموزان اثربخشی آموزش دلگرمی مبتنی بر رویکرد آدلری بر بهبود بهزیستی هیجانی و اجتماعی دانش آموزان مدارس شبانه روزی [دوره 10، شماره 4]
:: دانش ­آموزان تیزهوش بررسی تأثیر برنامه­ های درسی پنهان بر میزان جامعه­ پذیری دانش ­آموزان مدارس تیزهوشان [دوره 12، شماره 2]
:: دانش­آموزان دبیرستانی تبیین اهمال­کاری تحصیلی دانش­آموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و سبکهای فرزندپروری [دوره 12، شماره 4]
:: دانش‌آموز بررسی نقش واسطه ای جوعاطفی خانواده در رابطه میان تاب آوری و شادکامی در دانش آموزان [دوره 17، شماره 2]
:: دانش‌آموزان تبیین عوامل مؤثر بر اعتیاد به تلفن همراه در بین دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2]
:: دانش‌آموزان مدل‌یابی پیوند با مدرسه بر اساس سبکهای هویت و جو خانواده با میانجیگری نقش خودشفقت‌ورزی [دوره 18، شماره 4]
:: دانش‌آموزان اثربخشی آموزش شفقت به خود بر کنترل خشم دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 3]
:: دانش‌آموزان تأثیر بازی­های تصویری – رایانه ­ای بر مهارت­های اجتماعی در دانش‌آموزان مقطع راهنمایی شهرستان اصفهان [دوره 9، شماره 2]
:: دانش‌آموزان تاثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبکهای اسنادی دانش آموزان [دوره 15، شماره 4]
:: دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت جرأت ورزی بر افزایش انگیزش تحصیلی و کاهش اعتیاد به اینترنت دانش آموزان [دوره 17، شماره 1]
:: دانش‌آموزان اثر جو مدرسه بر بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان با نقش آفرینی سرمایه اجتماعی [دوره 21، شماره 1]
:: دانش‌آموزان رابطه‌ دلبستگی به مادر و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 4]
:: دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی بررسی تصورات و کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی درباره مفهوم انرژی [دوره 13، شماره 1]
:: دانش‌آموزان دبستانی آموزش الگوی فرزندپروری قرآنی به مادران و بررسی تأثیر آن بر سلامت روان دانش‌آموزان دبستانی قائم‌شهر در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 21، شماره 3]
:: دانش‌آموزان دختر تأثیر آموزش مهارت حل مسئله بر رابطه معلم –شاگرد و رضایت از زندگی دانش-آموزان دختر پایه ششم شهرستان رباط کریم [دوره 18، شماره 3]
:: دانش‌آموزان دختر پیش بینی بلوغ‌ عاطفی دانش‌آموزان دختر بر اساس شیوه‌های فرزندپروری و حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 19، شماره 4]
:: دانش‌آموزان دوره ابتدایی بررسی چگونگی مشارکت خانواده دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4]
:: دانش‌آموزان دوره ابتدایی مقایسه اثربخشی هنر-بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر مهارتهای حل مسئله دانش‌آموزان پسر پایه ششم [دوره 20، شماره 2]
:: دانش‌آموزان دوره متوسطه رابطه محیط خانواده با مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 4]
:: دانش‌آموزان دوره متوسطه نقش احساس تنهایی در گرایش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 19، شماره 1]
:: دانش‌آموزان دورۀ اول ابتدایی ساخت و بررسی ویژگیهای روان‌سنجی فرم والد مقیاس بومی سنجش هوشهای چندگانه برای دانش‌آموزان دورۀ اول ابتدایی [دوره 18، شماره 4]
:: دانش‌آموزان دورۀ متوسطه نقش واسطه‌ای راهبردهای انگیزشی یادگیری در رابطه میان نظریۀ ذهن با اضطراب تحصیلی در دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 19، شماره 4]
:: دانش‌آموزان سال سوم دوره متوسطه اول رابطه کیفیت دلبستگی و ازخودبیگانگی روانی با رفتارهای جامعه‌ستیزانه در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 4]
:: دانش‌آموزان مدارس شناسایی عوامل مؤثر بر سازوکارهای مشارکت والدین در محیط یادگیری ترکیبی مدارس [دوره 20، شماره 2]
:: دانش‌آموزان. پیش­بینی اضطراب اجتماعی بر اساس ابراز وجود و خودکارآمدی در دانش­آموزان شهرستان کاشان [دوره 9، شماره 4]
:: دبستان تأثیر انگیزه های والدین برای مشارکت، بر عملکرد تحصیلی کودکان از طریق نقش میانجیگری مشارکت مدرسه- محور والدین [دوره 21، شماره 1]
:: دبیران دبیرستانها پیش بینی هوش هیجانی بر اساس سبکهای دلبستگی در دبیران دبیرستانها [دوره 15، شماره 2]
:: دختران ساختار جامع فعالیتهای فوق برنامه ویژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول [دوره 19، شماره 4]
:: دختران دبیرستانی رابطه بین جو مدرسه و تمایل به بزهکاری دختران دبیرستانی شهر کرمان [دوره 12، شماره 1]
:: دختران نوجوان بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر دلبستگی بر کاهش رفتار پرخاشگرانه و قانون شکنی در دختران نوجوان [دوره 11، شماره 3]
:: درس علوم تجربی طراحی و اعتبار بخشی الگوی ارزشیابی کیفی و نظام بازخورد درس علوم تجربی پایه اول راهنمایی به والدین دانش­ آموزان و جریان یادگیری [دوره 11، شماره 1]
:: دشواری در تنظیم هیجان والدین رابطه دوسویه تنظیم هیجان والدین و اجتماعی کردن هیجان فرزندان [دوره 19، شماره 3]
:: دلبستگی به مدرسه تأثیر میزان پرداختن به تمرینات ورزشی بر بهزیستی روانی و سلامت اجتماعی دانش آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه شهر تهران با نقش میانجی دلبستگی به مدرسه و استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 19، شماره 1]
:: دلزدگی زناشویی معلمان بررسی رابطه ادراک رفتارهای فداکارانه همسر و نارسایی هیجانی با دلزدگی زناشویی معلمان [دوره 16، شماره 3]
:: دو والدی مقایسه تجربه زیسته دانش‌آموزان تک‌والد-مادر و دو والد در دورۀ ابتدایی از تحصیل در فضای مجازی در همه‌گیری کووید- 19 [دوره 21، شماره 4]
:: دوره ابتدایی شناسایی موانع خانوادگی مؤثر بر پرسشگری دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3]
:: دوره ابتدایی نقش ابعاد مشارکت والدین در انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 17، شماره 1]
:: دوره ابتدایی بررسی اثربخشی آموزش مشارکت والدین بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان دورۀ ابتدایی در محیط یادگیری ترکیبی [دوره 21، شماره 4]
:: دوره دوم متوسطه مقایسه تاب آوری، احساس تنهایی و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان مدارس شبانه روزی و عادی مقطع دوم متوسطه شهرستان بانه [دوره 13، شماره 1]
:: دوره دوم متوسطه برنامه درسی و توسعه سیاسی؛ مطالعه کتابهای درسی دوره متوسطه اول و دوم [دوره 19، شماره 1]
:: دوره متوسطه اول رابطه تعارض میان والدین با مشکلات برونی سازی شده در نوجوانان: نقش واسطه‎ گر پیوند با مدرسه [دوره 21، شماره 2]
:: دوستان تبیین نقش خانواده، مدرسه و گروه های مرجع در نیازهای اجتماعی و فرهنگی دانش­ آموزان [دوره 9، شماره 4]
:: دیگری معناسازی ضمنی "خود" و "دیگری" در کتابهای دوره متوسطه دوم ازطریق تحلیل گفتمان ون دایک [دوره 20، شماره 3]
:: ذهن آگاهی مدل یابی معادلات ساختاری الگوهای ارتباطی والدین با مهارتهای ارتباطی در نوجوانان با میانجیگری تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی [دوره 21، شماره 3]
:: رابطه با جنس مخالف رابطه هوش اخلاقی دانش آموزان دختر و پسر با نگرش به رابطه با جنس مخالف در قبل از ازدواج(مطالعه موردی دانش آموزان دبیرستانی شهر مشهد) [دوره 13، شماره 3]
:: راهبردهای مقابله ای نقش واسطه ای خود-کنترلی در رابطه سبکهای دلبستگی والدینی و راهبردهای مقابله ای نوجوانان [دوره 12، شماره 1]
:: رسانه چالشها و موانع تربیت دینی نسل چهارم انقلاب در گام دوم و راهکارهای رسانه‌ای رویارویی با آنها با تأکید بر بیانات رهبری [دوره 17، شماره 3]
:: رسانه‌های ارتباطی شناسایی عوامل بی‌انگیزگی تحصیلی دانش آموزان دورۀ متوسطه اول مناطق روستایی شهرستان چهاربرج: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 20، شماره 4]
:: رشد توانایی آینده‌پژوهی رابطه میان حمایت سازمانی و خودکارآمدی پژوهشی با نقش میانجی‌ رشد توانایی آینده‌پژوهی معلمان [دوره 18، شماره 4]
:: رشدیافتگی بررسی رابطه رشدیافتگی مدیران بر اساس نظریه خودتعیین‌گری با سبک مدیریت تعارض در مدارس ابتدایی [دوره 19، شماره 2]
:: رضایت از مدرسه رابطۀ علّی انسجام و تعارض خانواده با رضایت از مدرسه با میانجیگری خودکارآمدی در دانش آموزان دختر دورۀ ابتدایی [دوره 17، شماره 4]
:: رضایت جنسی آزمون مدل علّی رابطه ارتباط مؤثر همسران ورابطه والد- فرزندی برای آموزش والدین دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 1]
:: رضایت زناشویی اثربخشی زوج ­درمانی مبتنی بر مدل روان شناسی کنترل درونی در افزایش رضایت زناشویی [دوره 11، شماره 2]
:: رضایت زناشویی بررسی رابطۀ صمیمیت، بخشش و خودافشایی با رضایت زناشویی در بین معلمان متأهل [دوره 10، شماره 3]
:: رضایت زناشویی نقش بخشش رنجش خاطر زناشویی و تفاوتهای معنایی نقش جنسی در رضایت زناشویی معلمان متأهل شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 2]
:: رضایت زناشویی والدین پیش بینی سازگاری زناشویی زوجهای جوان فرهنگی بر مبنای میزان تمایز یافتگی از خانواده اصلی و رضایت زناشویی والدین [دوره 13، شماره 2]
:: رضایت شغلی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت شغلی معلمان شهر یزد [دوره 16، شماره 1]
:: رفتار شهروندی بررسی رابطه میان رهبری معنوی و جوسازمانی با رفتار شهروندی در کارکنان ادارات آموزش وپرورش شهر تهران [دوره 14، شماره 1]
:: رفتار شهروندی سازمانی مدل ساختاری رابطه میان هویت اجتماعی و عدالت آموزشی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در معلمان [دوره 19، شماره 3]
:: رفتارهای پیشرفت پیش بینی رفتارهای پیشرفت دانش آموزان از طریق ادراک محیط کلاسی و خانوادگی: آیا هیجانهای تحصیلی میانجی این رابطه هستند؟ [دوره 21، شماره 3]
:: روانشناسی مدل یابی ارتباطی مؤلفه‌های محیطی و رفتار پرخاشگرانه دانش‌آموزان در مدارس [دوره 19، شماره 1]
:: روایی آزمایی پرسشنامه ساخت و روایی آزمایی پرسشنامه سبکهای فرزندپروری آموزشی بر پایه تئوری انتخاب گلاسر  [دوره 17، شماره 2]
:: روش اسنادی ضرورتها و پیامد‌‌های پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان: یک مرور نظام مند [دوره 19، شماره 4]
:: روش بحث گروهی مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی سخنرانی و بحث گروهی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش‌آموز [دوره 10، شماره 4]
:: روش تنبیه طرح ارزشیابی اثربخشی برنامه آموزشی تحول کودک بر ارتقای سبکهای تربیتی معلمان دوره دبستان [دوره 21، شماره 1]
:: روش جبر بولی مطالعات تطبیقی درآموزش و پرورش: کاربست روشهای جدید تحقیق [دوره 12، شماره 2]
:: زنان سرپرست خانواده طراحی الگوی نیازهای آموزشی زنان ایرانی سرپرست خانوار: مطالعه ای پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1]
:: سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش شناختی­ ­رفتاری به مادران پرخاشگر و سازگاری اجتماعی فرزندانشان [دوره 11، شماره 4]
:: سازگاری ‌تحصیلی رابطه سبک دلبستگی مادران با سازگاری اجتماعی و تحصیلی فرزندان نوجوان [دوره 21، شماره 2]
:: سبک اجتنابی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر انتخاب سبکهای مقابله با استرس در میان دانش آموزان  [دوره 14، شماره 3]
:: سبک زندگی تأثیر آموزش گروهی سبک زندگی دانش آموزی مبتنی بر رویکرد روانشناسی فردی، برکاهش تعلل و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 12، شماره 1]
:: سبکهای تربیتی عوامل مؤثر بر واگرایی فرهنگی در ارزشهای اجتماعی دو نسل والدین و فرزندان در تهران [دوره 17، شماره 3]
:: سبکهای عشق مدل یابی روابط ساختاری الگوهای ارتباطی و طرحواره های عشق با تعهدزناشویی با واسطه گری سبکهای عشق ورزی [دوره 18، شماره 3]
:: سبکهای عشق ورزی پیش بینی قصه های عشق و سبکهای عشق ورزی از روی طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 18، شماره 2]
:: سبکهای فرزندپروری مدل‌یابی اهداف پیشرفت چهارگانه در نوجوانان بر مبنای پدیدآورندگی، راکدماندگی و سبکهای فرزندپروری والد سرپرست خانواده [دوره 10، شماره 1]
:: سبکهای فرزندپروری نقش سرمایه فرهنگی خانواده در سبکهای فرزندپروری: مطالعه‌ای در میان سرپرستان خانواده‌های رشت [دوره 17، شماره 2]
:: سبکهای والدگری رابطه سبکهای والدگری با پرخاشگری (جسمانی و رابطه­ ای) در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4]
:: سبکهای هویت تأثیر تعارض والد –فرزند و عملکرد خانواده اصلی بر پرخاشگری با میانجیگری سبکهای هویت در دانش آموزان دختر [دوره 21، شماره 2]
:: سرزندگی تحصیلی رابطه‌ جو عاطفی خانواده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی ادراک‌شده [دوره 19، شماره 2]
:: سرسختی روان‌شناختی تاثیر آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر خودکارآمدی و سرسختی روان‌شناختی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 2]
:: سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان رابطۀ معنویت والدگری با کیفیت ارتباط در خانواده و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان: تعیین نقش واسطه­ ای کیفیت ارتباط [دوره 10، شماره 3]
:: سرمایه فرهنگی نگاهی فرهنگی به نقش خانواده در تعمیق آموزشهای هنری [دوره 10، شماره 1]
:: سرمایۀ روان‌شناختی بررسی رابطۀمیان رهبری اخلاقی و سکوت سازمانی با نقش میانجی ­­سرمایۀ روانشناختی در میان مدیران مدارس [دوره 14، شماره 2]
:: سلامت خانواده پدری پیش‎بینی رضایت زناشویی براساس رضایت زناشویی والدین و سلامت خانواده پدری [دوره 17، شماره 1]
:: سلامت روان رابطه شیوه فرزند پروری و عزت نفس با سلامت روانی دانش آموزان [دوره 9، شماره 3]
:: سلامت روان اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی و سلامت روان: مطالعه ای شبه آزمایشی در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم [دوره 19، شماره 3]
:: شادمانی مطالعه تعیین‌کننده‌های اجتماعی هویت حرفه‌ای معلمان [دوره 21، شماره 4]
:: شایستگیهای پایه تحلیل محتوای کتابهای درسی هدیه های آسمان پایه دوم تا ششم دورۀ ابتدایی و میزان انطباق آنها با شایستگیهای پایه سند برنامه درسی ملی [دوره 15، شماره 3]
:: شبکه ارتباطات اجتماعی و دانش ­آموز تأثیر سرمایه اجتماعی بر اعتیاد به اینترنت در میان دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 2]
:: شبکه مشاغل اونت تبیین سازوکار جبران خدمات اثربخش در نظام رتبه‌بندی معلمان [دوره 21، شماره 4]
:: شبکه‎های اجتماعی بررسی نقش و کارکرد خانواده در اعتیاد نوجوانان به شبکه‎های اجتماعی: یک مطالعۀکیفی [دوره 17، شماره 2]
:: شهر شهرکرد رابطه میان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و انزوای اجتماعی در میان دانش‌آموزان دختر دبیرستانهای شهر شهرکرد [دوره 16، شماره 2]
:: شهر قم تأثیر آموزش مهارتهای تفکر خلاق در کتابخانه‌های عمومی بر میزان خلاقیت کودکان (مطالعه موردی: کودکان دختر 12 ساله عضو کتابخانه عمومی امام علی (ع) شهر قم)  [دوره 17، شماره 1]
:: شهر یزد بررسی رابطه بین نظم در خانواده و بازتولید دینداری در بین جوانان (با تأکید بر دانش‌آموزان) شهر یزد [دوره 9، شماره 4]
:: شهرستان تکاب بررسی جامعه‌شناختی مشارکت اجتماعی معلمان و عوامل مؤثر بر آن [دوره 16، شماره 1]
:: شیطان‌پرستی تبیین جامعه‌شناختی تمایل دانش‌آموزان به جنبشهای نوین شبه‌دینی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی) [دوره 15، شماره 1]
:: صمیمیت زوجها اثربخشی زوج درمانی هیجان- محور بر بهبود سازگاری زناشویی و صمیمیت زوجها [دوره 15، شماره 1]
:: طراحی واکاوی ضرورتهای طراحی برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 1]
:: طراحی مدل ارزشیابی چندسطحی تلفیقی: تدوین مدل (مطالعه موردی طرح همیار مشاور مدارس) [دوره 19، شماره 2]
:: طراحی وسیله کمک آموزشی بررسی عوامل مؤثر در طراحی وسایل کمک آموزشی برای حفظ و پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 1]
:: طرحواره- درمانی مقایسه اثربخشی رویکرد هیجان - مدار و طرحواره- درمانی بر مشکلات برونی سازی فرزندانِ مادران سرپرست خانوار [دوره 18، شماره 2]
:: طرحواره  مقایسه سبک فرزندپروری ادراک شده و طرحواره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی و گروه بهنجار [دوره 18، شماره 3]
:: طرحواره‌های ناسازگار اولیه نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و طرحواره‌های ناسازگار اولیه در میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در دانش‌آموزان دختر [دوره 18، شماره 1]
:: عاطفه منفی اثر بخشی آموزش برنامه غنی سازی رابطه بر بهزیستی ذهنی کارکنان آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 4]
:: عاطفی خانواده متعالی در سایه حاکمیت حقوق عاطفی [دوره 17، شماره 1]
:: عاطفی نقش واسطه ای بهزیستی روانی در رابطۀ میان دلبستگی به خدا و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی نوجوانان دختر [دوره 19، شماره 3]
:: عملکرد تحصیلی نقش مهارتهای زندگی والدین در کارکرد خانواده و عملکرد تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 3]
:: عملکرد تحصیلی بررسی رابطۀ سبکهای دلبستگی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 4]
:: عملکرد تحصیلی سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی درکودکان دختر با دلبستگی ایمن و ناایمن [دوره 13، شماره 3]
:: عملکرد خانواده ارائه الگوی ساختاری اضطراب اجتماعی بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه با میانجیگری عملکرد خانواده [دوره 20، شماره 4]
:: عملکرد خانواده مقایسه اثربخشی آموزش روانی بر اساس الگوی اولسون و مک مستر در عملکرد خانواده معلمان زن [دوره 16، شماره 4]
:: عوامل اجتماعی مدل مفهومی عوامل زمینه ساز تعارضات والد – نوجوان از دیدگاه والدین [دوره 17، شماره 2]
:: عوامل انسانی و فیزیکی مدرسه عوامل اجتماعی مؤثر بر مدرسه هراسی دانش آموزان دوره اول ابتدایی [دوره 16، شماره 3]
:: فرآیند یاددهی- یادگیری آسیب‌شناسی فرآیند برقراری ارتباط در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 14، شماره 2]
:: فرزند مقایسه سبکهای دلبستگی و تمایزیافتگی خود در والدین با گرایش به تک فرزندی و چندفرزندی [دوره 20، شماره 3]
:: فرزندان پدیدارشناسی تجارب خودافشایی مادران نزد فرزندان: دلایل و راهبردها [دوره 20، شماره 1]
:: فرهنگ تدوین الگویی برای مدرسه اثربخش در دورۀ اول متوسطه [دوره 16، شماره 1]
:: فرهنگ گرایش دانش‌آموزان به مصرف کالاهای خارجی و متعین­های اجتماعی- فرهنگی آن (با تأکید بر حوزه خانواده) [دوره 9، شماره 4]
:: فضای مجازی پیش‌بینی میزان استفاده از فضای مجازی بر اساس متغیرهای تعاملات اجتماعی و فرهنگی اعضای خانواده [دوره 18، شماره 3]
:: فعالیتهای مشاوران و مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده نقش فعالیتهای مراکز راهنمایی ومشاوره خانواده درکاهش مشکلات دانش آموزان [دوره 11، شماره 3]
:: فلسفه آموزشی بررسی رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و خوش‌بینی تحصیلی با فلسفه آموزشی معلمان دورۀ متوسطه دوم [دوره 18، شماره 2]
:: کارآمدی معلمین رهیافتی نظری و تجربی بر افت تحصیلی دانش ‌آموزان دبیرستان (با تأکید بر نقش مدرسه و خانواده) [دوره 9، شماره 4]
:: کارایی خانواده نقش دینداری/ معنویت و مهارتهای هشیاری در لحظه های والدین در کارایی خانواده [دوره 21، شماره 4]
:: کارکنان آموزش و پرورش رابطه رهبری اصیل و اشتیاق شغلی کارکنان آموزش و پرورش با میانجیگری‌ سرمایه روانشناختی [دوره 17، شماره 2]
:: کمرویی مقایسه اثربخشی شن بازی درمانی و قصه درمانی برکمرویی و ابراز وجود کودکان دبستانی شهرستان گنبد کاووس [دوره 19، شماره 2]
:: کمک طلبی یادگیری اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر اشتیاق تحصیلی، کمک‌طلبی یادگیری و اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 4]
:: کنشهای خانوادگی مطالعه نقش رسانه‌های نوین در کنشهای خانوادگی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دوره متوسطه استان آذربایجان‌شرقی‌) [دوره 20، شماره 2]
:: کودک کار اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نشانه های اختلالهای اضطرابی کودکان خانواده های پرآسیب [دوره 18، شماره 4]
:: کودکان اثربخشی بسته «راهنمای اجرای درمان شناختی رفتاری توسط والدین» بر اضطراب کودکان [دوره 20، شماره 1]
:: کودکان رابطه طرحواره‌ های ناسازگار اولیه و سبکهای دلبستگی مادران با اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2]
:: کودکان اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر بهبود رابطه مادر- کودک و سطوح دلبستگی کودکان [دوره 19، شماره 3]
:: کودکان اعتباریابی پرسشنامه جامع فرزندپروری عمومی در والدین کودکان 13-5 سال [دوره 20، شماره 3]
:: کودکان آهسته گام با نشانگان داون تدوین برنامه جامع تقویت کنشهای حسی حرکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر سفتی عضلات و مهارتهای حرکتی کودکان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 20، شماره 1]
:: کودکان اتیسم بررسی تأثیر آموزش راهبردهای مقابله‌ای در کاهش میزان اضطراب مادران کودکان با طیف اتیسم [دوره 10، شماره 3]
:: کودکان پیش دبستانی تأثیر فعالیتهای زبان آموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 6 - 5 ساله در مراکز پیش­ دبستانی خصوصی شهرستان لنگرود [دوره 13، شماره 2]
:: کودکان مبتلا به اختلالات برونی‌سازی‌شده اثربخشی آموزش گروهی فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد به مادران بر نشانه های اختلالات برونی سازی شده کودکان [دوره 19، شماره 2]
:: کودکان و نوجوانان برخط سنتزپژوهی فرصتها و تهدیدهای ناشی از اینترنت و آثار آن بر بهزیستی روان شناختی کودکان و نوجوانان برخط [دوره 21، شماره 1]
:: کیفیت رابطه والد- فرزندی اثربخشی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب بر بهبود کیفیت رابطه والد-فرزندی: یک مطالعه تک آزمودنی [دوره 20، شماره 3]
:: کیفیت زندگی ارائه الگوی ساختاری تبیین کنندۀ کیفیت زندگی افراد مبتلا به ام اس بر اساس سبک زندگی با میانجیگری سرمایه روانشناختی [دوره 18، شماره 1]
:: کیفیت زندگی در مدرسه اثربخشی آموزش برنامه تقویت خانواده بر سلامت روان و کیفیت زندگی در مدرسه نوجوانان ۱۴-۱۰ سال [دوره 18، شماره 2]
:: گرایش به اعتیاد رابطۀ میان سرسختی روانشناختی، سبکهای مقابله ای و تنظیم هیجانی با گرایش به اعتیاد در دانش آموزان [دوره 15، شماره 3]
:: گروه مرجع و هویت بررسی تأثیرگذاری اجتماعی- فرهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی (مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه شهر کرج)  [دوره 16، شماره 3]
:: گونه شناسی گونه شناسی الگوهای حمایت تحصیلی والدین از دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی [دوره 21، شماره 2]
:: مادر مقایسه سازگاری اجتماعی مادران دارای فرزند با اختلال هویت جنسی (ترنسکشوال یا TS) با مادران دارای فرزند عادی [دوره 17، شماره 3]
:: مادران دارای کودک اوتیسم اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی مادران دارای کودک اوتیسم [دوره 16، شماره 2]
:: مالکیت فکری تألیف و نشر کتابهای درسی و حقوق دانش‌آموزان از دیدگاه اسلام و حقوق مالکیت فکری  [دوره 17، شماره 4]
:: مؤلفه‌های برنامه‌درسی بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: محبت والدین بررسی رابطۀ شیوه‌های فرزندپروری والدین با افسردگی دانش آموزان دختر دورۀ متوسطه و پیش دانشگاهی [دوره 14، شماره 3]
:: محتوای کارآفرینی بررسی تأثیر برنامه های تلویزیونی کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با میانجیگری حمایت خانواده [دوره 16، شماره 3]
:: محیط اجتماعی بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی شغلی معلمان [دوره 11، شماره 2]
:: مداخله بهنگام تدوین برنامه مداخله ای بهنگام ویژه کودکان خانواده طلاق با اختلالات عاطفی- رفتاری مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و اثربخشی آن بر اضطراب کودکان خانواده طلاق [دوره 21، شماره 3]
:: مدارس غیردولتی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر خشم والدین در پاسخ به کیفیت مواجهه خدمات مدارس غیردولتی با استفاده از تکنیک آراس خاکستری [دوره 20، شماره 1]
:: مدارس غیردولتی مقایسه سبکهای فرزندپروری و رشد اجتماعی دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی [دوره 15، شماره 4]
:: مدرسه عادی بررسی تأثیر میزان وابستگی به اینترنت بر مهارتهای اجتماعی در دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی [دوره 12، شماره 2]
:: مدرسه غیر انتفاعی بررسی رابطه نگرش خانواده های تهرانی مبتنی بر سرمایه های فرهنگی در انتخاب نوع مدرسه: دولتی و غیرانتفاعی [دوره 9، شماره 3]
:: مدیران مدارس تأثیر رفتار شهروندی سازمانی در بهره وری و کیفیت زندگی کاری مدیران مدارس  [دوره 16، شماره 2]
:: مدیران مدارس متوسطه شناسایی و تبیین شایستگی های مدیران مدارس متوسطه(مورد مطالعه: مدارس متوسطه ناحیه 4 مشهد) [دوره 13، شماره 3]
:: مدیریت دانش بررسی ارتباط میان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و مدیریت دانش معلمان مدارس [دوره 10، شماره 4]
:: مسئولیت‌پذیری تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان (P4C) به روش پژوهش مشارکتی بر مسئولیت پذیری دانش آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: مشارکت آسیب شناسی شوراهای مدارس و ارائه راهکارهای مناسب برای تقویت نقش آنها [دوره 12، شماره 3]
:: مشارکت بازنگری در عملکرد انجمنهای اولیا و مربیان از منظر والدین: (با محوریت کنترل رفتارهای نابهنجار دانش آموزان) [دوره 21، شماره 4]
:: مشارکت در ورزش مقایسه تأثیر شیوه تدریس مشارکتی و رقابتی بر میزان مشارکت ورزشی دانش آموزان دچار اضطراب اجتماعی اندام [دوره 17، شماره 4]
:: مشاوران مدارس روابط ساختاری ابعاد شخصیت و بهزیستی روانی با نقش میانجیگر حمایت اجتماعی ادراک­شده(خانواده)در مشاوران مدارس [دوره 12، شماره 3]
:: مشکلات اجتماعی اثربخشی برنامه پیوند علائق میان خانواده‌ها و معلمان بر نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای و مشکلات اجتماعی [دوره 14، شماره 4]
:: مشکلات رفتاری تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر کیفیت زندگی مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنان [دوره 15، شماره 4]
:: مشکلات رفتاری برونی سازی شده مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیین‌گری و مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری برونی شده دانش آموزان [دوره 18، شماره 1]
:: مشکلات رفتاری کودکان استفادۀ آسیب زا از شبکه های اجتماعی مجازی در مادران (مطالعه کمی و کیفی) [دوره 17، شماره 1]
:: مصرف کنندگان مواد مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه در دختران وابسته به مواد یا عضو خانواده‌های وابسته به مواد و دختران عادی [دوره 11، شماره 1]
:: مضامین انتقادی تحلیل محتوای کیفی قصه­های صمد بهرنگی به منظور بررسی امکان استخراج مضامین تربیتی-انتقادی [دوره 13، شماره 1]
:: مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی و جغرافیای دوره اول متوسطه براساس مؤلفه­ های آموزش جهانی [دوره 13، شماره 2]
:: مطالعه کیفی تجربه روابط آنلاین از دیدگاه دختران نوجوان: مطالعه کیفی در آسیب شناسی روابط سایبری [دوره 16، شماره 1]
:: معلمان رابطه مدل پنج‌عاملی شخصیت و عاطفه منفی با تعارض کار- خانواده در معلمان [دوره 10، شماره 3]
:: معلمان سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان [دوره 14، شماره 2]
:: معلمان رابطه اشتیاق شغلی و خوش‌بینی تحصیلی با عملکرد شغلی معلمان [دوره 18، شماره 1]
:: معلمان نگرش به آموزش مجازی و رابطه آن با انگیزش شغلی و خودکارآمدی معلمان درس تربیت بدنی شهر اهواز در دوران کرونا [دوره 21، شماره 3]
:: معلمان تربیت‌بدنی ارتباط میان جامعه پذیری سازمانی و هویت سازمانی معلمان تربیت‌بدنی شهرستانهای استان تهران [دوره 16، شماره 2]
:: معلمان دوره ابتدایی رابطه راهبردهای نظم دهی شناختی هیجان با خلاقیت هیجانی و شادکامی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 2]
:: معلمان زن متأهل مدل‌یابی روابط ساختاری مقابله زوجی حمایتی، نزدیکی رابطه و رضایت زناشویی در معلمان زن متأهل [دوره 21، شماره 2]
:: مقطع پیش‌دانشگاهی تأثیر ویژگی­های خانوادگی و رسانه بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع پیش ­دانشگاهی شهر یزد [دوره 9، شماره 2]
:: مقیاس استفاده مشکل‌ساز از اینترنت نوجوانان تحلیل عاملی تأییدی مقیاس استفاده مشکل ساز از اینترنت نوجوانان (PIEUSA) [دوره 18، شماره 1]
:: مقیاس اعتماد در روابط میان-فردی اعتباریابی و سنجش پایایی نسخه فارسی مقیاس اعتماد در روابط میان- فردی متأهلین فرهنگی شهر شیراز [دوره 11، شماره 2]
:: موفقیت تحصیلی رابطۀ سرمایه اجتماعی خانوادگی و مشارکت والدین در امور مدرسه با موفقیت تحصیلی دانش آموزان  [دوره 14، شماره 3]
:: موفقیت تحصیلی فرزندان نقش آلکسی تایمیا و عوامل جمعیت شناختی در پیش بینی عملکرد خانواده و موفقیت تحصیلی فرزندان زوجهای مراجعه کننده به مراکز مشاوره و روان­ درمانی [دوره 9، شماره 3]
:: مهارت اثربخشی آموزش برقراری ارتباط کلامی به والدین بر کاهش تعارضات و بهبود رابطه مادر – دختر در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول، پایه های هفتم و هشتم شهر یزد [دوره 18، شماره 3]
:: مهارتهای اجتماعی بررسی اثربخشی مداخله گروهی مبتنی بر آموزش مهارتهای اجتماعی و مدیریت رفتار بر کاهش مشکلات اجتماعی و رفتاری پسران در دوره بلوغ [دوره 19، شماره 3]
:: مهارتهای اجتماعی رابطه مهارت مثبت اندیشی با مهارتهای اجتماعی در دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان سمنان [دوره 12، شماره 4]
:: مهارتهای مثبت‌ اندیشی اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر دوره دوم آموزش متوسطه مدارس غیرانتفاعی منطقه 5 [دوره 13، شماره 4]
:: میراث فرهنگی. بازنمایی مؤلفه‌های هویت ملی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4]
:: نارساخوانی تاثیر آموزش راهبردهای خود-تنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 4]
:: نحوه گذران اوقات فراغت بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانش آموزان متوسطه شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن با تأکید برنقش خانواده [دوره 9، شماره 3]
:: نشاط مقایسه نقش عملکرد خانواده در خود ارزشمندی و نشاط در افراد آهسته گام با نشانگان داون در تهران و باکو [دوره 18، شماره 3]
:: نشانگان برونی سازی مقایسه اثربخشی الگوی مشورت رفتاری مشترک با آموزش والدین براساس رویکرد آدلری بر کاهش نشانگان درونی سازی و برونی سازی کودکان 8 تا 10 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 4]
:: نظام آموزشی ایران مفهوم، جایگاه و ضرورت رویکرد مدرسه‌در‌خانه در نظام آموزشی ایران: پژوهش کیفی [دوره 18، شماره 1]
:: نگرش فرزند به والد پیش بینی سبک هویت بر اساس رابطه فرزندپروری ادراک شده و نگرش منفی دختران نسبت به پدران [دوره 17، شماره 3]
:: نگرشهای ناکارآمد رابطه شرم مادر و هوش موفق (تحلیلی، عملی، خلاق) در فرزند: نقش میانجی نگرشهای ناکارآمد در فرزند [دوره 15، شماره 4]
:: نوجوان پیش بینی تمایز یافتگی و سبک دلبستگی دانش آموزان دبیرستانی براساس انعطاف پذیری خانواده، تمایزیافتگی و سبک دلبستگی والدین [دوره 13، شماره 3]
:: نوجوان اثربخشی گروه - درمانی چند خانواده ای متمرکز بر هدف، بر ایجاد سبک فکری هدفمند در نوجوانان سال آخر دبیرستانهای دولتی شهر بجنورد [دوره 18، شماره 2]
:: نوجوان نقش عملکرد خانواده در میزان تجربه بحران هویت و تمایزیافتگی نوجوانان [دوره 13، شماره 1]
:: نوجوانان رابطه کارکرد خانواده، کیفیت روابط میان- فردی و وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده با پرخاشگری نوجوانان [دوره 21، شماره 3]
:: نوجوانان مطالعه پدیدارشناسی فضای سایبری از منظر نوجوانان [دوره 19، شماره 1]
:: نوجوانان نقش فراتشخیصی و وابسته به تشخیص پنج عامل بزرگ شخصیت در رفتارهای پرخطر نوجوانان [دوره 15، شماره 4]
:: نوجوانان نگرانی های والدین در مورد آسیبهای بازیهای رایانه­ ای بر نوجوانان: یافته ­های یک پژوهش ترکیبی [دوره 12، شماره 1]
:: نوجوانان ارتباط ساختاری شکاف میان- نسلی با اعتیاد به اینترنت در میان نوجوانان [دوره 15، شماره 3]
:: نوجوانان موانع خانوادگی مشارکت کودکان و نوجوانان دارای اختلال طیف اوتیسم ایران در فعالیتهای بدنی [دوره 20، شماره 4]
:: نوجوانان رابطه طرحواره ­های ناکارآمد اولیه با عزت نفس در میان دانش آموزان دوره دبیرستان شهر دامغان [دوره 11، شماره 3]
:: نوجوانان اثربخشی آموزش مثبت نگری بر خودیابی نوجوانان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 2]
:: نوجوانان رابطه اختلالات هیجانی با خودجرحی در نوجوانان دارای والد مطلّقه با میانجیگری تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 2]
:: نوجوانان تدوین برنامه علاقه ‌اجتماعی درمانی و ارزیابی اثر‌بخشی آن بر مهارتهای اجتماعی نوجوانان قلدر و قربانی‌ [دوره 14، شماره 1]
:: نوجوانان تک والد بررسی نقش واسطه ای رابطۀ والد- فرزندی در رابطه میان مسئولیت پذیری و سازگاری در نوجوانان تک والد شهر تهران [دوره 21، شماره 2]
:: نوجوانان دختر تبیین اعتیاد به اینترنت بر اساس ابعاد باورهای فراشناختی و امنیت هیجانی در نوجوانان دختر [دوره 21، شماره 2]
:: نوجوانان دختر دبیرستانی تعیین رابطه میان سبک زندگی و سبکهای اسنادی مادران با تاب ­آوری نوجوانان [دوره 14، شماره 1]
:: نوجوانی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و ناامیدی در رابطه میان جو عاطفی خانواده با بی‌حوصلگی نوجوانان دختر [دوره 19، شماره 4]
:: نوجوانی دختران نوجوان امروز، مادران نسل آینده: ارتباط خودمختاری و سبک فرزندپروری والدین با خودمختاری و بهزیستی دختران نوجوان [دوره 20، شماره 3]
:: نهاد مدرسه تأثیر عوامل اجتماعی شدن بر هویت نوجوانان(همسالان، مدرسه و رسانه) [دوره 12، شماره 2]
:: وابستگی افراطی به تلفن همراه. عوامل اجتماعی مؤثر بر وابستگی افراطی به تلفن همراه در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر کاشان [دوره 9، شماره 4]
:: واقعیت درمانی اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر الگوهای ارتباطی خانواده و ناگویی خلقی در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 20، شماره 3]
:: واکنشهای ناکارآمد نقش پیش بینی کننده رفتارها و نگرشهای ناسالم خوردن بر اساس نگرانی از بدریخت انگاری بدن، دشواری در تنظیم هیجان و واکنشهای ناکارآمد دختران نوجوان [دوره 18، شماره 4]
:: والدگری مثبت والدگری توانمندساز و رفتارهای خودآسیب‌زا در نوجوانان: آزمون اثرات ضربه‌گیرانه حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 21، شماره 4]
:: والدین تفسیر مادران از آموزش الکترونیکی در شرایط انتشار ویروس کرونا [دوره 19، شماره 2]
:: والدین پرورش خلاقیت دانش آموزان تیزهوش: برنامه جامع حل مسأله خلاق [دوره 19، شماره 3]
:: والدین دارای کودک پیش‌دبستانی تأثیر آموزش مبتنی بر نظریۀ انتخاب بر استرس والدگری و انعطاف‌پذیری ‎شناختی والدین دارای کودک پیش دبستانی [دوره 20، شماره 2]
:: وب ۲ آموزش اولیا با فناوری وب ۲: طراحی، اجرا و ارزشیابی یک محیط مجازی [دوره 11، شماره 1]
:: وزارت آموزش و پرورش واکاوی دلالتهای اسناد بالادستی وزارت آموزش وپرورش بر ویژگیهای معلم [دوره 17، شماره 2]
:: ویژگی ویژگیهای مدرسه مطلوب از نظر ذینفعان: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و اولیای دانش آموزان (مورد مطالعه مدارس دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 18، شماره 2]
:: ویژگیهای شخصیتی وضعیت اجتماعی- اقتصادی، ویژگیهای شخصیتی، سبکهای مقابله‌ای و سلامت روان والدین کودکان مبتلا به طیف اوتیسم [دوره 17، شماره 3]
:: ویژگیهای شخصیتی بررسی رابطۀ ذهن آگاهی و ویژگیهای شخصیتی معلمان با خوش­ بینی آموزشی آنان [دوره 12، شماره 4]
:: ویژگیهای فردی فرصتها و تهدیدهای استفاده از تلفن همراه در میان دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 3]
:: هزاره سوم رابطه آموزش مجازی وخلاقیت دانش آموزان در هزارۀ سوم [دوره 12، شماره 4]
:: هشیاری در لحظه‌ها (ذهن‌آگاهی) رابطه مشکلات رفتاری و مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان آهسته‌گام با کیفیت زندگی مادران آنها: نقش میانجی هشیاری در لحظه‌ها [دوره 20، شماره 2]
:: همکاری با اجتماعات محلی غنی سازی "محیط یادگیری خانه " دانش آموزان با جهش تحصیلی: مقایسه گروه جهش کرده با گروههای همتای غیر جهشی  [دوره 15، شماره 2]
:: هم‌وابستگی الگوی روابط ساختاری عوامل روانشناختی مؤثر بر آمادگی اعتیاد نوجوانان با نقش واسطه ای هم‌وابستگی [دوره 14، شماره 4]
:: هنجار تشابه و تضاد ارزشها و هنجارهای نهاد خانواده و مدرسه و تأثیر آن بر جامعه پذیری دانش آموزان [دوره 16، شماره 4]
:: هوشیار به جنسیت آموزش هوشیار به جنسیت: رویکردی نو در موضوع عدالت جنسیتی [دوره 17، شماره 4]
:: هویت اجتماعی رسانه­ های نوین و چالش هویت اجتماعی دانش‌آموزان (نمونه آماری: دانش‌آموزان شهر شیراز) [دوره 9، شماره 2]
:: هویت اخلاقی پیش بینی پرخاشگری و هویت اخلاقی براساس انسجام خانواده، الگوی ارتباطی و حمایت اجتماعی خانواده [دوره 20، شماره 4]
:: هویت تحصیلی موفق ارائه مدل علی هویت تحصیلی موفق بر اساس جو عاطفی خانواده: نقش ذهن آگاهی به مثابه یک متغیر میانجی [دوره 21، شماره 3]
:: هویت دینی بررسی وضعیت هویتی دانش‌آموزان و باز­اندیشی در کارکردهای آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 2]
:: هویت ­یابی تبیین گونه ­های الگویی هویت­یابی [دوره 9، شماره 4]
:: یادگیری پژوهش محور مدرسه پژوهش محور: تدوین و آزمون یک الگوی علی به روش ترکیبی اکتشافی [دوره 16، شماره 1]
:: یادگیری خودتنظیمی رابطه تعامل والدین- نوجوان و درگیری تحصیلی: نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی [دوره 19، شماره 4]
:: یادگیری غیر رسمی واکاوی فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانش ­آموزان­: مورد رایانه خانگی [دوره 11، شماره 3]
:: یادگیری مشاهده ای فرزندآوری هوشمندانه و فرزندپروری عاقلانه (آینده نگر) [دوره 20، شماره 4]
:: ‌رابطۀ والد- فرزندی اثربخشی شادکامی بر اضطراب، پیشرفت تحصیلی و ارتباط والد ـ فرزندی در دانش آموزان دختر [دوره 10، شماره 3]
فصلنامه خانواده و پژوهش Quarterly Journal of Family and Research
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 25 queries by YEKTAWEB 4704