Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Family and Research
فصلنامه خانواده و پژوهش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 19, Number 3 (2022-12)
Social Identity and Educational Justice: The Moderating Role of Teachers’ Organizational Citizenship Behavior
مدل ساختاری رابطه میان هویت اجتماعی و عدالت آموزشی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Mediating Role of Psychological Well-Being in the Relationship between Attachment to God and Emotional, Social and Educational Adjustment in Female Adolescents
نقش واسطه ای بهزیستی روانی در رابطۀ میان دلبستگی به خدا و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی نوجوانان دختر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Quasi-Experimental Study of the Impact of Resilience Training on Students' Academic Burnout and Mental Health
اثربخشی آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی و سلامت روان: مطالعه ای شبه آزمایشی در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Interdependence between Parental Emotion Regulation and Children's Socialization of Emotions
رابطه دوسویه تنظیم هیجان والدین و اجتماعی کردن هیجان فرزندان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Group Reality Therapy in the Development of Emotional Autonomy and Positive and Negative Affect in Students
تأثیر واقعیت درمانی گروهی بر رشد خودمختاری هیجانی و عواطف دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Mentalization-Based Therapy on Improving the Mother-Child Relationship and Secure Attachment in Children
اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر بهبود رابطه مادر- کودک و سطوح دلبستگی کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Fostering the Creativity of Gifted Students: A Comprehensive Creative Problem Solving Program
پرورش خلاقیت دانش آموزان تیزهوش: برنامه جامع حل مسأله خلاق
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of a Group Training Program Based on Social Skills and Behavior Management in Reducing the Social and Behavioral Problems of Boys Going through Puberty
بررسی اثربخشی مداخله گروهی مبتنی بر آموزش مهارتهای اجتماعی و مدیریت رفتار بر کاهش مشکلات اجتماعی و رفتاری پسران در دوره بلوغ
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles