[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
تست

تست تست تست تست
 

..
rss
UniRSS
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 11، شماره 1 - ( 3-1393 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تحلیل محتوای کتب درسی پایه­ های برگزیده از جنبه بازتاب کاستیهای الگوهای تولید و مصرف خانواده ص. 7-34
[English Abstract] عبدا. . انصاری
چکیده (724 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (7 دریافت)  
XML طراحی و اعتبار بخشی الگوی ارزشیابی کیفی و نظام بازخورد درس علوم تجربی پایه اول راهنمایی به والدین دانش­ آموزان و جریان یادگیری ص. 35-54
[English Abstract] منوچهر فضلی­خانی
چکیده (829 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (13 دریافت)  
XML مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه در دختران وابسته به مواد یا عضو خانواده‌های وابسته به مواد و دختران عادی ص. 55-72
[English Abstract] لیلا ترابیان ، زهرا قنبری، طیبه ماهروزاده
چکیده (708 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (6 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر مؤلفه­ های بهزیستی روان­شناختی مادران ص. 73-86
[English Abstract] محسن شکوهی یکتا ، محسن رفیع خواه، نیره زمانی، جواد پورکریمی
چکیده (764 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (8 دریافت)  
XML آموزش اولیا با فناوری وب ۲: طراحی، اجرا و ارزشیابی یک محیط مجازی ص. 87-110
[English Abstract] علیرضا مقدم
چکیده (709 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4 دریافت)  
XML بررسی رابطه میان شیوه‌های فرزندپروری والدین و میزان اضطراب دانش‌آموزان ص. 111-128
[English Abstract] فرزانه یعقوبی راد
چکیده (920 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (18 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه خانواده و پژوهش Quarterly Journal of Family and Research
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 3742