Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Family and Research
فصلنامه خانواده و پژوهش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 2 (2017-9)
Mediating Role of Psychological Capital in the Relationship between Ethical Leadership and Organizational Silence among School Principals
بررسی رابطۀمیان رهبری اخلاقی و سکوت سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ روانشناختی در میان مدیران مدارس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Power of Intellectual Capital and Knowledge Management in Predicting Teachers’ Learning
سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Evaluation of the Curricula for In-Service Training of Primary School Teachers to Assess the Fulfillment of Curricular Objectives
ارزیابی برنامه های درسی ضمن خدمت معلمان دوره ابتدایی در ایجاد صلاحیتهای لازم در معلمان به منظور تحقق بخشیدن به هدف کلی برنامه های درسی و تربیتی دوره
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Computer-Assisted Mathematics Instruction on the Math Attitude of Ninth Grade Girls
بررسی تاثیر آموزش ریاضی به کمک رایانه بر نگرش ریاضی دانش آموزان دختر پایه نهم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Early Maladaptive Schemas, Maternal Attachment Styles, and Anxiety Disorders in Children
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و سبکهای دلبستگی مادران با اختلالات اضطرابی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Obstacles to Establishing Relationships in the Teaching-Learning Process from the Viewpoint of High School Teachers and Students in Isfahan
آسیبشناسی فرآیند برقراری ارتباط در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles