Journal archive for Google Scholar Robot!

Quarterly Journal of Family and Research

فصلنامه خانواده و پژوهش



Volume 14, Number 2 (2017-9)


Mediating Role of Psychological Capital in the Relationship between Ethical Leadership and Organizational Silence among School Principals
بررسی رابطۀمیان رهبری اخلاقی و سکوت سازمانی با نقش میانجی ­­سرمایۀ روانشناختی در میان مدیران مدارس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Power of Intellectual Capital and Knowledge Management in Predicting Teachers’ Learning
سهم سرمایه فکری و مدیریت دانش در یادگیری معلمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Evaluation of the Curricula for In-Service Training of Primary School Teachers to Assess the Fulfillment of Curricular Objectives
ارزیابی برنامه­ های درسی ضمن خدمت معلمان دوره ابتدایی در ایجاد صلاحیتهای لازم در معلمان به منظور تحقق بخشیدن به هدف کلی برنامه­ های درسی و تربیتی دوره
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Computer-Assisted Mathematics Instruction on the Math Attitude of Ninth Grade Girls
بررسی تاثیر آموزش ریاضی به کمک رایانه بر نگرش ریاضی دانش­ آموزان دختر پایه نهم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Early Maladaptive Schemas, Maternal Attachment Styles, and Anxiety Disorders in Children
رابطه طرحواره‌ های ناسازگار اولیه و سبکهای دلبستگی مادران با اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Obstacles to Establishing Relationships in the Teaching-Learning Process from the Viewpoint of High School Teachers and Students in Isfahan
آسیب‌شناسی فرآیند برقراری ارتباط در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles