Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Family and Research
فصلنامه خانواده و پژوهش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 19, Number 4 (2023-3)
The Mediating Role of Self-efficacy and Hopelessness in the Relationship between Family Emotional Climate and Boredom in Female Adolescents
نقش واسطهای خودکارآمدی و ناامیدی در رابطه میان جو عاطفی خانواده با بیحوصلگی نوجوانان دختر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Theory of Mind and Academic Anxiety in High School Students: The Mediating Role of Motivational Learning Strategies
نقش واسطهای راهبردهای انگیزشی یادگیری در رابطه میان نظریۀ ذهن با اضطراب تحصیلی در دانشآموزان دورۀ متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) and Emotion Regulation Training (Gross Model) on Academic Procrastination, Resilience, and Depression in Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)
مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد(ACT) و تنظیم هیجان(مدل گراس) بر تعللورزی تحصیلی، تاب آوری و افسردگی دانش آموزان پسر دورۀ متوسطه مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی(ADHD)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Requirements and Consequences of Fostering Research Spirit in Children: A Systematic Review
ضرورتها و پیامدهای پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان: یک مرور نظام مند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Comprehensive Structure of Extracurricular Activities for Female Junior High School Students
ساختار جامع فعالیتهای فوق برنامه ویژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting Emotional Maturity of Female Students Based on Parenting Styles and Perceived Social Support
پیش بینی بلوغ عاطفی دانشآموزان دختر بر اساس شیوههای فرزندپروری و حمایت اجتماعی ادراک شده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Parents-Adolescent Interaction and Students’ Academic Engagement: The Mediating Role of Self-Regulated Learning
رابطه تعامل والدین- نوجوان و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای یادگیری خودتنظیمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of a Family-Centered Problem-Solving Program on Emotional Regulation of Mothers of Students with Autism Spectrum Disorder
اثربخشی برنامۀ حل مسئله خانواده- محور بر تنظیم هیجان مادرانِ دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles