Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Family and Research
فصلنامه خانواده و پژوهش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 16, Number 1 (2019-6)
The Relationship between Personality Traits, Parental Involvement in their Children's Education, and Students’ Academic Motivation
رابطۀ ویژگیهای شخصیتی و درگیری والدین در امور تحصیلی فرزندان با انگیزش تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Development of a Model for Effective Junior High Schools
تدوین الگویی برای مدرسه اثربخش در دورۀ اول متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Social Capital on Teachers’ Job Satisfaction in Yazd
تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت شغلی معلمان شهر یزد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Experience of Online Communication from the Perspective of Adolescents: A Qualitative Study
تجربه روابط آنلاین از دیدگاه دختران نوجوان: مطالعه کیفی در آسیب شناسی روابط سایبری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Sociological Study of Teachers’ Social Participation and Factors Affecting it
بررسی جامعهشناختی مشارکت اجتماعی معلمان و عوامل مؤثر بر آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Research-Engaged School: The Development and Test of a Causal Model through an Exploratory Mixed Methods Design
مدرسه پژوهش محور: تدوین و آزمون یک الگوی علی به روش ترکیبی اکتشافی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Anti-Bullying Skills Training through Storytelling in Reducing the Prevalence of Victimization in 7- to 9-Year-Old School Boys
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابله با زورگویی از طریق قصه گویی بر کاهش قربانی شدن در دانش آموزان پسر 7 تا 9 ساله
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles