[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اثربخشی برنامۀ حل مسئله خانواده- محور بر تنظیم هیجان مادرانِ دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم
کیوان کاکابرایی، غلامعلی افروز، مریم صیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه تعامل والدین- نوجوان و درگیری تحصیلی: نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی
حیدر محمدی باغملایی، فریده یوسفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پیش بینی بلوغ‌ عاطفی دانش‌آموزان دختر بر اساس شیوه‌های فرزندپروری و حمایت اجتماعی ادراک شده
مهری رضایی، اصغر جعفری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ساختار جامع فعالیتهای فوق برنامه ویژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول
بی بی رباب رئیس منشادی، سیدکاظم علوی لنگرودی، احمد زندوانیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ضرورتها و پیامد‌‌های پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان: یک مرور نظام مند
فاطمه صباغی، کیوان صالحی، علی مقدم‌زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد(ACT) و تنظیم هیجان(مدل گراس) بر تعلل‌ورزی تحصیلی، تاب آوری و افسردگی دانش آموزان پسر دورۀ متوسطه مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی(ADHD)
سمیه پیری، سید داود حسینی نسب، شعله لیوارجانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه‌ای راهبردهای انگیزشی یادگیری در رابطه میان نظریۀ ذهن با اضطراب تحصیلی در دانش‌آموزان دورۀ متوسطه
فاطمه شکوری مقدم، جمال صادقی، رجبعلی محمدزاده آدملایی، وحید فلاح
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و ناامیدی در رابطه میان جو عاطفی خانواده با بی‌حوصلگی نوجوانان دختر
اشرف گندمکار، سلمان زارعی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه خانواده و پژوهش Quarterly Journal of Family and Research
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by