آموزش الگوی فرزندپروری قرآنی به مادران و بررسی تأثیر آن بر سلامت روان دانشآموزان دبستانی قائمشهر در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹
دکتر عبدالله معتمدی، دکتر احمد برجعلی، دکتر سعید بهشتی، دکتر جلیل یونسی، محمد آریانا
پیشبینی رفتارهای پیشرفت دانشآموزان از طریق ادراک محیط کلاسی و محیط خانوادگی: آیا هیجانهای تحصیلی میانجی این رابطه هستند؟
سیدمجید شفائی، دکتر حمیدرضا حسنآبادی، دکتر حسین کارشکی
رابطه کارکرد خانواده، کیفیت روابط بین فردی و وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده با پرخاشگری نوجوانان
دکتر عزتاله احمدی، مهین قاسم پور، دکتر بهزادشالچی
نقش واسطهای اضطراب اجتماعی دررابطه بین کارکردهای خانواده و احساستنهایی دانشآموزان
فاطمه سالاری، دکتر لیلا حسینی طبقدهی
نگرش به آموزش مجازی و رابطه آن با انگیزش شغلی و خودکارآمدی معلمان درس تربیت بدنی شهر اهواز در دوران کرونا
دکتر طاهره ندایی، امل وادیان، دکتر شهرام نظری
مدلیابی معادلات ساختاری الگوهای ارتباطی والدین با مهارتهای ارتباطی در نوجوانان با میانجیگری تنظیم شناختی هیجان و ذهنآگاهی
حکیمه محمدپور ، دکتر کبری حاجیعلیزاده ، دکتر زیبا برقی ایرانی
رابطه فرزندپروری ذهنآگاهانه با مشکلات درونیسازی و برونیسازی نوجوانان: نقش میانجی سازگاری و خودافشایی
فریده عقدکی، دکتر محمدرضا تمنایی فر
تدوین برنامه مداخلهای بهنگام ویژه کودکان خانواده طلاق با اختلالات عاطفی- رفتاری مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری و اثربخشی آن بر اضطراب کودکان خانواده طلاق
زهرا اصغرپور لشکامی، دکتر مریم اساسه، دکتر لیلا کاشانی وحید، دکتر مجید ابراهیم پور
ارائه مدل علی هویت تحصیلی موفق بر اساس جو عاطفی خانواده: نقش ذهنآگاهی به عنوان یک متغیر میانجی
مجید سلیمانی، دکتر عزتاله قدمپور، دکتر محمد عباسی
تبیین عناصر برنامه آموزش حرفه ای مشارکت والدین به معلمان در دورههای ضمن خدمت
دکتر محمد اکبری بورنگ، فائزه سورگی، دکتر حسین شکوهی فرد، دکتر هادی پورشافعی