Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Family and Research
فصلنامه خانواده و پژوهش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 4 (2018-2)
The Impact of Identity Styles on Sense of Belonging to School with the Mediation of Academic Self-Concept among Female Students: A Structural Modeling Analysis
مدل یابی تاثیر سبکهای هویت بر احساس تعلق به مدرسه با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Educational Needs in Social Education for Parents with Elementary School Children
نیازهای آموزشی والدین دانشآموزان دورۀ ابتدایی در حوزه تربیت اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Structural Modeling Analysis of the Relationships among Psychological Factors Influencing Adolescents’ Vulnerability to Substance Use with Mediating Role of Codependency
الگوی روابط ساختاری عوامل روانشناختی مؤثر بر آمادگی اعتیاد نوجوانان با نقش واسطه ای هموابستگی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Attachment Quality, Psychological Alienation, and Anti-Social Behaviours among Students
رابطه کیفیت دلبستگی و ازخودبیگانگی روانی با رفتارهای جامعهستیزانه در دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Linking the Interests of Families and Teachers (LIFT) Program in Preventing Oppositional Defiant Disorder and Social Problems
اثربخشی برنامه پیوند علائق میان خانوادهها و معلمان بر نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای و مشکلات اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying Teachers’ Entrepreneurial Indicators and Evaluating the Current Status of Entrepreneurship among Teachers
شناسایی نشانگان کارآفرینی معلمان و ارزیابی وضع موجود آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles