Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Family and Research
فصلنامه خانواده و پژوهش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 20, Number 3 (2023-12)
Implicit Meaning Making of the "Self" and "Other" in the Upper Secondary Textbooks through Van Dijk Discourse Analysis
معناسازی ضمنی "خود" و "دیگری" در کتابهای دوره متوسطه دوم ازطریق تحلیل گفتمان ون دایک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Validation of the Comprehensive General Parenting Questionnaire for Caregivers of 5- to 13-Year-Old Children
اعتباریابی پرسشنامه جامع فرزندپروری عمومی در والدین کودکان 13-5 سال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Today's Adolescent Girls, Next Generation Mothers: The Relationship between Parental Autonomy and Parenting Style with Adolescent Girls’ Autonomy and Well-Being
دختران نوجوان امروز، مادران نسل آینده: ارتباط خودمختاری و سبک فرزندپروری والدین با خودمختاری و بهزیستی دختران نوجوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of a Behavior Management Training Package Based on Choice Theory in Improving the Quality of Parent-Child Relationship: A Single-Case Study
اثربخشی بسته آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر تئوری انتخاب بر بهبود کیفیت رابطه والد-فرزندی: یک مطالعه تک آزمودنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparison of Attachment Styles and Self-Differentiation in Parents with Tendency to Have One Child and Multiple Children
مقایسه سبکهای دلبستگی و تمایزیافتگی خود در والدین با گرایش به تک فرزندی و چندفرزندی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Finding a Model for Students' Emotional Self-Regulation Based on Family Communication Processes and School Adaptation with the Mediating Role of Resilience
مدلیابی خودتنظیمی هیجانی دانش آموزان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و سازگاری آموزشگاهی با نقش واسطه ای تاب آوری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Components of Empowering Middle Managers of Education in Iran: A Qualitative Study
مؤلفه های توانمندسازی مدیران میانی آموزش و پرورش در ایران: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Reality Therapy Training on Family Communication Patterns and Alexithymia in Elementary School Students
اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر الگوهای ارتباطی خانواده و ناگویی خلقی در دانشآموزان ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles