Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Family and Research
فصلنامه خانواده و پژوهش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 20, Number 1 (2023-6)
A Phenomenological Study of Maternal Disclosure to Children: Reasons and Strategies
پدیدارشناسی تجارب خودافشایی مادران نزد فرزندان: دلایل و راهبردها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Model of Characteristics of Entrepreneurial Schools in Iran Based on Grounded Theory
طراحی الگوی ویژگیهای مدارس کارآفرین در ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Service Encounter Quality in Private Schools: Identifying and Ranking Factors which Trigger Parents Rage via Grey ARAS Technique
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر خشم والدین در پاسخ به کیفیت مواجهه خدمات مدارس غیردولتی با استفاده از تکنیک آراس خاکستری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Group Acceptance and Commitment Therapy upon Perceived Social Support and Social Adjustment of Mothers of Children Diagnosed with Autism
اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده و سازگاری اجتماعی مادران کودکان با اختلال طیف اوتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Parent-Child Relationship Based on Covid-19 Anxiety with the Intermediary Role of Emotional Security
تبیین رابطه والد-فرزند بر اساس اضطراب کرونا با نقش واسطه ای ایمنی هیجانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Guided Parent Delivered Cognitive Behavioral Therapy upon Anxiety in Children
اثربخشی بسته «راهنمای اجرای درمان شناختی رفتاری توسط والدین» بر اضطراب کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Using Grounded Theory in Situational Analysis of Ethical Behaviors Not Being Shaped in Accordance with the Iranian-Islamic Model in Students
کاربرد روش نظریه برخاسته از دادهها در تحلیل موقعیت شکل نگرفتن رفتارهای اخلاق-محورانه متناسب با الگوی اسلامی-ایرانی در دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing a Comprehensive Family-Centered Program of Enhancing Sensorimotor Functions and Evaluating its Effectiveness in Muscle Stiffness and Motor Skills of Slow-Paced Children with Down Syndrome
تدوین برنامه جامع تقویت کنشهای حسی حرکتی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر سفتی عضلات و مهارتهای حرکتی کودکان آهسته گام با نشانگان داون
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles