تبیین عوامل اجتماعی و فرهنگی مؤثر بر بزهکاری در میان دانشآموزان دوره متوسطه شهر رشت
عادل سجودی، دکتر ستار صادقی ده چشمه، دکتر اسداله بابایی فرد، دکتر محسن نیازی
شناسایی مؤلفهها و نشانگرهای مشارکتی برنامۀ درسی خانوادهمحور: یک مرور نظاممند
فوزیه غلامی، دکتر محمد جوادیپور، دکتر مرضیه دهقانی، دکتر کیوان صالحی، دکتر حسین چهارباشلو
واکاوی بسترهای اجرایی چالشساز خانوادهدرمانی در ایران: یک مطالعۀ کیفی
مریم اردوخانی، دکتر محسن کچویی، دکتر مرتضی کشمیری
توسعه و اعتبارسنجی ابزار « تکمیل داستان مکآرتور»، برای ارزیابی دلبستگی کودکی میانی در نمونه ایرانی
محبوبه اسپیدکار ، دکتر داود معنویپور، دکتر علیرضا پیرخائفی
فهم پدیدارشناختیِ والدگری در مادران طبقه متوسط ایرانی
دکتر روحالله شهابی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش فرزندپروری متمرکز بر تقویت عزت نفس بر اساس نظریه خودتعیینگری
مرضیه سپاهی ، دکتر میترا راستگومقدم ، دکتر محمدرضا اسدییونسی
پیشبینی تنظیم هیجانی کودکان بر اساس واکنشهای مادران به هیجانهای مثبت و منفی کودکان
دکتر مریم قضایی، زهرا تقوی
واکاوی مفهوم نقشهای تحصیلی مشارکت والدین درآموزش دوره عمومی برخط مدارس در دوران شیوع کرونا: مطالعه سنتزپژوهی
دکتر سودابه عضدالملکی
مدل ساختاری بهزیستی روانشناختی و تحصیلی دانش آموزان براساس ادراک خدمات مشاوره تحصیلی و ادراک حمایت اجتماعی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی
دکتر فریبا سهیلی، دکتر انور دست باز، پریا فروغی، آرزو خسروی
تحلیل کیفی تعارضات بین نسلی والدین با فرزندان (مطالعه موردی: جوانان ۲۰ تا ۳۰ ساله مشهدی) دکتر مهدی کرمانی، زهرا برادران کاشانی، عطیه رحیمی مطلق